Mur des lamentations Jérusalem

 
Posted by Picasa

9 commentaires:

MIke a dit…

Your blog has been recommended to us as a interviewee's favorite blog!

We would like to do an interview with you about your blog for Blog
Interviewer. We'd
like to give you the opportunity to
give us some insight on the "person behind the blog."

It would just take a few minutes of your time. The interview form can
be submitted online here Submit your
interview
.

Best regards,

Mike Thomas

Rafael M.E. a dit…

Olá, Gostei do teu trabalho no blog, meus parabéns, vou seguir o teu blog para me manter atualizado sobre o teu trabalho... Parabéns...

jolly a dit…

Free Hosting
Linux

MarjoryH. a dit…

Coucou..

Je viens te présenter mon blog..
il regroupe pleins de conseils mode beauté (nail art - cheveux - maquillage) et des bons plans shopping.

J'espère avoir bientôt ta visite..
Bonne journée !!

http://marjoryh.blogspot.com/

o diário de sophia a dit…

uall,todas as suas fotos ficaram muito legais,essa ai por exemplo ta o máximo,é a onde essa foto??sou do brasil e eu gosto de coisas de outros países!!

Jill Riter a dit…

J'aime bien cette place.

Belinha a dit…

Salut!
Ce blog est fantastique! J'adore les images!
J'espère votre visite visite dans mon blog!
Au revoir!

P.S. - Je parle portugais, français et anglais!

Mike a dit…

Your blog has been recommended to us as a interviewee's favorite blog!

We would like to do an interview with you about your blog for Blog
Interviewer. We'd
like to give you the opportunity to
give us some insight on the "person behind the blog."

It would just take a few minutes of your time. The interview form can
be submitted online here Submit your
interview
.

Best regards,

Mike Thomas

flor de lotús a dit…

OLÁ!!!!! ESSE LUGAR É INCRÍVEL.
ESPERO UM DIA CONHECER!!!